fredag 28. august 2009

Tusen takk Irene/Tusind tak Irene.

Irene er en utrolig snill dame jeg har blitt kjent med på dinhobby, og vi fant ut at hun faktisk kjente Steinar fra gamle dager. /Irene er en utrolig hyggelig dame, som jeg har lært at kende på dinhobby, og efter at vi fandt tonen, fandt vi ud af at hun faktisk kender Steinar fra gamle dage.
En dag i mai, kom der plutseliog en hentelapp i posten med mitt navn på, og jeg forsto ingenting, for jeg kunne ikke huske at jeg hadde bestilt noe. Men jeg kjørte på posten og fikk utlevert en pakke, som var sendt fra USA, og jeg skjønte forsatt ikke noe. Da jeg kom hjem og åpnet pakken inneholdt den dette:/ En dag i maj, kom det en hentelap på en pakke med mit navn på, og jeg forstod ingenting, for jeg kunne ikke huske at jeg havde bestilt noget. Men jeg kørte på posthuset og fik en pakke fra USA udleveret, og jeg forstod stadig ingenting. Da jeg kom hjem og fik åbnet pakken, indeholdt den dette:

To puter, som er midt i blinken her i huset/ To puder, som absolut faldt i smag her i huset.

Tusen takk Irene, tenk at der virkelig finnes mennesker som deg.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails