mandag 7. juni 2010

Award

Jeg har vært så heldig å få en award fra Lin www.teatrold.blogspot.com Tusen takk Lin.
Det er Beautiful Award'en. Men dessverre får jeg ikke kopiert logoen *irritert* Noe er ikke som det skal være.

Reglene er:
Man skal kopiere Awarden inn på sin egen blogg. (går ikke)
Takke og linke til den man har fått awarden av. (har gjort)
Linke til 7 andre og spræde lidt glæde. (dropper jeg, da jeg ikke får kopiert awarden)
Fortælle 7 ting om seg selv.

7 ting om meg, i vilkårlig rekkefølge:
- Elsker sjokolade.
- Sitter sjeldent rolig uten å ha et strikketøy i hånden.
- Elsker livet mitt, sammen med mannen min og dyrene våre her på gården, har det som plommen i et egg.
- Liker å sitte på hobbyrommet og knote med å lage kort.
- Er vokst opp på et lite gårdsbruk, og hadde en flott barndom.
- Da er jeg utvandret fra Danmark, synes jeg det er kjempegøy, når vi får danskebesøk.
- Synes det er dumt, at man ikke kan kjøpe kjernemelk, for da kan jeg heller ikke lave koldskål.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails