onsdag 11. februar 2009

Lenge siden jeg blogget sist/Nu er det længe siden jeg blogget sidst.

Her har der vært rolig på veldig lenge, årsaken er at jeg ikke har hatt overskud til noe som helst utover jobbing og husarbeide, ellers har jeg bare sitte og slappet av med strikketøyet. Men nå ser det ut somom årsaken er funnet, stoffskiftet mitt er ikke bra, og jeg skal settes på behandlig, glæder meg til å få mer overskud igjen./Nu er det længe siden det er sket noget herinde, og grunden til det er at jeg ikke har haft overskud til andet end at gå på arbejde og ordne hjemme, og udover det har jeg slappet af med strikketøjet. Nu ser det ud somom årsagen er fundet, mit stofskifte er ikke som det skal være, og det skal jeg have behandlig for. Det skal blive dejligt at få lidt overskud igen.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails