fredag 12. mars 2010

Ny bil.

Da jeg desverre kjørte inn i et rådyr i januar, så måtte vi på jakt etter en annen bil, for både bilen og rådyret avgikk med døden, men jeg slapp heldigvis fra det uten så mye som en skramme. Jeg fant ut, at jeg trengte en litt solidere bil enn en Nissan, men det skulle ikke være en Ford :o) /I midten af januar var jeg så uheldig at køre på en rådyr, og da afgik både rådyret og bilen med døden, og vi skulle ud og se efter en ny bil. Efter skaderne som kom på bilen pga. rådyrpåkørslen, så fandt jeg ud af at jeg ville have en bil som er lidt mere solid, men det skulle ikke være en Ford :o) Så krøllet blev Nissan'n.

Men da Ford Focus var det eneste vi fandt i en prisklasse som vi kunne betale, så måtte jeg jo prøvekjøre en sånn, og den var forbavsende god å kjøre, så da ble det en Ford Focus stasjonsvogn 2002-modell./ Men da Ford Focus var den eneste biltype i vores prisklasse, som er lidt solid, så blev jeg jo nødt til at prøvekøre sådan en, og den var forbavsende godt at køre, så da blev det en Ford Focus stationcar 2002-model.

Og etter et par langturer, så er jeg kjempefornøyd med bilen :o) /Og efter et par langturer, så jeg meget godt tilfreds med købet :o)



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails