mandag 4. januar 2010

Godt Nyttår.

Vi har kommet godt inn i det nye året. I nyttårshelgen hadde vi danskebesøk, pappa var på besøk. D. 2. januar var vi ute og prøvde skiene, det gikk fint.

Etter turen lagde Steinar bål, og vi grillet pølser.


Det har blitt skikkelig vinter, der ligger ca. 40 cm snø i skogen, og de siste 14 dagene har temperaturen ligget mellom -10 og -25 grader, og da er det godt å fyre i ovnen, men der går en del ved (brænde), når man fyrer i 3 ovne.
Når det er så kalt så blir det så pent ute, og jeg har tatt noen bilder på tunet.


Godt Nyttår til alle kjente.

3 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege bilete!! Og godt nyttår til eg og! Tusen takk for at du såg etter garn for meg. Har fått tak i to nøster no, så håpar eg at eg ikkje treng eit til.

Lin sa...

Ogsaa godt nytaar til dig Anja. Det er nogle utrolige flotte billeder du der har faaet taget.

Jane sa...

Hej Anja
Tak for din kommentar i min blog :-)
Vi glæder os rigtig meget til ferien i Sverige og vi skal selvfølgelig også en tur til det smukke Norge når vi nu er så tæt på. Jeg håber på at få købt en masse lækkert garn med hjem.

Related Posts with Thumbnails